Hoe werkt ErinThuis?

ErinThuis verzorgt – volledig vrijblijvend – een persoonlijke scan die resulteert in een adviesrapport op maat. Dit rapport is volledig toegespitst op uw specifieke situatie van leven, financiën, wonen en de hulp die u ontvangt.

Download de folder
 

Werkwijze ErinThuis
Dit is wat u van ErinThuis kunt verwachten

  • U neemt contact met ons op.
  • We plannen een afspraak voor een kennismakings- en adviesgesprek.
  • We bespreken samen alle levensgebeurtenissen die te maken hebben met ouder worden.
  • Tijdens dit gesprek is er veel tijd en aandacht voor uw eigen vragen en uw persoonlijke situatie.
  • We raadplegen tijdens dit gesprek een door ErinThuis ontwikkelde checklist. Deze verzekert u ervan dat alle belangrijke zaken binnen uw huidige levenssituatie aan bod komen op het gebied van financiën, wonen en de hulp die u ontvangt.
  • Het resultaat van dit gesprek is een adviesrapport op maat dat specifiek ingaat op uw eigen wensen en levensomstandigheden.
  • Indien u meer informatie wenst over een specifiek onderwerp verzorgen wij een verdere kennismaking met een van de bij ons aangesloten dienstverleners. Dit is geheel vrijblijvend!
  • ErinThuis is altijd het centrale aanspreekpunt bij vragen of onduidelijkheden. We blijven u desgewenst adviseren gedurende het gehele traject.

 

schematische weergave proces ErinThuis uw partner in wonen welzijn zorg en financiële vraagstukken

Wat kost het?
Voor het uitgebreide intakegesprek bij u thuis en het bijbehorende adviesrapport waarin uw specifieke situatie is uitgewerkt rekenen we een bedrag van €150,-. De kosten voor een telefonische intake inclusief adviesrapport bedragen €75, -. Het eventueel benaderen van aangesloten dienstverleners is voor u geheel kosteloos. ErinThuis ontvangt hiervoor een kleine vergoeding rechtstreeks van de aangesloten dienstverleners.

Neem contact met ons op